Haarkleuring diagnose
Advies, design, development en content management
Hoe kunnen we de gebruiker helpen de juiste haarkleuringsproducten te kiezen?
Het opzetten van de test-logica op basis van beschikbare productlijnen en de vragen van de gebruiker op de Belgische markt. Het opzetten van een passend en gebruiksvriendelijk design, de development van de test en de integratie in het CMS.
Een unieke test en bijbehorende landingspagina in twee talen.
De L’Oréal Groep is een Frans beursgenoteerd bedrijf dat actief is in cosmetica en schoonheidsverzorging. De nadruk ligt op haarkleur, huidverzorging, zonbescherming, make-up, parfums en eau de toilette en haarverzorging. Het hoofdkantoor staat in Clichy, Frankrijk.
De aandelen van het bedrijf staan op de beurs van Parijs genoteerd. De omzet van circa 25 miljard euro per jaar wordt in gelijke delen behaald in de regio’s West-Europa, Noord-Amerika en de rest van de wereld. In 2016 besteedde het bedrijf 850 miljoen euro aan de ontwikkeling van nieuwe producten. Circa 4000, van de in totaal 89.300 medewerkers, houdt zich bezig met onderzoeksactiviteiten.
SEO, Design en Content Management
SEO, Design en Content Management
SEO, UX, Design, Programmeren en Content Management
Design, UX, SEO, Programmeren, Content Management
Concept, Creatie, Design, UX, Programmeren, Content Management
Content Management
UX, Design en Content Management
UX, Design en Content Management
UX, Design en Content Management
UX, Design en Content Management
Design, Programmeren en Content Management
Advies en content management
Content Management
Content management
Design, development, implementatie-begeleiding
Content management
Begeleiding, content management
Advies en content management
Advies, design, development en content management
Advies, design, development en content management
Begeleiden, Content Management
Content Management
Content Management
Development en content management
Content Management