L'Oréal Professionnel Colour Trophy 2019
Design, Programmeren en Content Management
Homepage banner, landingspagina en overzichtspagina.
Voor de lancering van de Colour Trophy 2019 hebben we een landingspagina opgezet waar salons een inzending kunnen uploaden, waar ze later iets mee kunnen winnen. In een later stadium kunnen ze bezoekers gaan stemmen op de gekozen inzendingen. Voor het upload systeem hebben we een WordPress plug-in gekocht en aangepast volgens de wensen van de klant. Deze pagina’s is opgezet met custom HTML. Via de homepagina slider kun je doorklikken naar deze pagina. En via verschillende mailingen (eDM’s) worden de salon op de hoogte gebracht van deze actie.
Homepage banner
Landingspagina
Overzichtpagina
Meerdere eDM’s
De L’Oréal Groep is een Frans beursgenoteerd bedrijf dat actief is in cosmetica en schoonheidsverzorging. De nadruk ligt op haarkleur, huidverzorging, zonbescherming, make-up, parfums en eau de toilette en haarverzorging. Het hoofdkantoor staat in Clichy, Frankrijk.
De aandelen van het bedrijf staan op de beurs van Parijs genoteerd. De omzet van circa 25 miljard euro per jaar wordt in gelijke delen behaald in de regio’s West-Europa, Noord-Amerika en de rest van de wereld. In 2016 besteedde het bedrijf 850 miljoen euro aan de ontwikkeling van nieuwe producten. Circa 4000, van de in totaal 89.300 medewerkers, houdt zich bezig met onderzoeksactiviteiten.