SEO optimalisatie L’Oréal Professional
SEO, Design en Content Management
Verbeter de UX en verhoog traffic op diverse pagina’s
Na een uitgebreide SEO-analyse, is er een selectie van de top 30 urls gemaakt, die verbeterd dienden te worden. Met de juiste keywords zijn de teksten seo-proof herschreven, metatags aangepast, content geplaatst, urls- en titels geoptimaliseerd, om een zo hoog mogelijke ranking in Google te realiseren.
SEO-proof webpagina
De L’Oréal Groep is een Frans beursgenoteerd bedrijf dat actief is in cosmetica en schoonheidsverzorging. De nadruk ligt op haarkleur, huidverzorging, zonbescherming, make-up, parfums en eau de toilette en haarverzorging. Het hoofdkantoor staat in Clichy, Frankrijk.
De aandelen van het bedrijf staan op de beurs van Parijs genoteerd. De omzet van circa 25 miljard euro per jaar wordt in gelijke delen behaald in de regio’s West-Europa, Noord-Amerika en de rest van de wereld. In 2016 besteedde het bedrijf 850 miljoen euro aan de ontwikkeling van nieuwe producten. Circa 4000, van de in totaal 89.300 medewerkers, houdt zich bezig met onderzoeksactiviteiten.